Raporty

  • Każdy z modułów służących do ewidencji danych zawiera funkcję Raport,
  • Funkcja raport umożliwia wygenerowanie dokumentu w formacie DOCX,
  • Raport zawiera wszystkie informacje z modułu, które są zobrazowane w przejrzysty sposób,
  • Format DOCX. umożliwia edycję raportu przed ewentualnym wydrukiem.

Raport dostępny jest w poszczególnych modułach:

  • Strażacy
  • Akcje
  • Sprzęt
  • Pojazdy
  • Umundurowanie
  • Wydarzenia
  • Inne Działania
  • Zawody
  • Składki
  • Dokumenty – raport jednostki

Dla przykładu, raport strażaka może zawierać:

  • Dane osobowe,
  • Dane kontaktowe,
  • Dane strażackie (nr legitymacji, stopień, funkcja),
  • Wymiary strażaka potrzebne przy zakupie umundurowania,
  • Informacje o ukończonych szkoleniach zobrazowane w formie tabeli,
  • Informacje o otrzymanych odznakach i odznaczeniach zobrazowane w formie tabeli,
  • Informacje o posiadanych badaniach zobrazowane w formie tabeli,
  • Informacje o przebiegu służby zobrazowane w formie tabeli,
  • Informacje o akcjach, w których uczestniczył wybrany strażak,
  • Informacje o wydarzeniach, w których uczestniczył wybrany strażak,
  • Informacje o zawodach, w których uczestniczył wybrany strażak,
  • Informacje o innych działaniach, w których uczestniczył wybrany strażak,
  • Informacje o składkach, które zapłacił wybrany strażak,
  • Informacje o posiadanym umundurowaniu,
  • Informacje o wnioskowanych odznaczeniach dla wybranego strażaka.

Wygląd